El portal «La Xarxa» va entrevistar a la Dra. Roser Martí, dietista-nutricionista i membre de la Junta de Govern del CoDiNuCat per parlar de l’obesitat a Catalunya.
Pots escoltar l’entrevista aquí.
El portal «La Xarxa» va entrevistar a la Dra. Roser Martí, dietista-nutricionista i membre de la Junta de Govern del CoDiNuCat per parlar de l’obesitat a Catalunya.
Pots escoltar l’entrevista aquí.