El 9 d’octubre s’organitza, la Jornada Interdisciplinària “Més enllà de la visió”, amb motiu del Dia Mundial de la Visó, conjuntament amb la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT – UPC) i l’Associació Catalana d’Optometria i Teràpia Visual (ACOTV).

L’objectiu d’aquesta jornada és visibilitzar el paper de l’òptic optometrista dins el treball en xarxa entre professionals de la salut, a través de taules rodones amb la participació de fisioterapeutes, oftalmòlegs, infermers, terapeutes ocupacionals, psicòlegs i altres especialistes sanitaris.

La jornada tindrà lloc en format taula rodona, amb intervencions de diversos experts de disciplines complementàries, amb l’objectiu d’abordar la salut visual des d’una mirada àmplia i integradora i la relació amb altres disciplines sanitàries.

Dades de la jornada:

📅 Data: 9 d’octubre de 2025
📍 Lloc: Casa de l’Esport – Terrassa
🕐 Horari: 17:00-19:00 hores
🔗 Inscripcions i informació completa: https://coooc.cat/product/mesenllavisio/