El Codinucat col·labora amb la Facultat de Veterinària de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) en un projecte d’Aprenentatge Servei (ApS).

L’ApS és una metodologia docent que combina processos d’aprenentatge amb la realització d’un servei a la comunitat. L’objectiu és augmentar la visibilitat i la consciència sobre l’exposició dietètica a diferents tòxics a través de la migració d’aquests compostos des dels materials d’embalatge cap als aliments i el seu impacte en la salut.

El Codinucat participarà en aquesta iniciativa, on inclourà activitats divulgatives, tallers formatius o altres accions conjuntes que ajudin a sensibilitzar la població sobre aquesta problemàtica emergent.

Aquesta col·laboració ajudarà a fer més visible l’estat actual d’aquestes migracions en els aliments i prendre mesures per tractar de disminuir la nostra exposició i impacte en la salut.